Lily här

Nuuu kände jag att det var min tur att skriva ett litet inlägg. Har haft sönder min dator och gått och blivit sjuk, så har ju inte varit den mest aktiva bloggaren direkt. Hur som helst! Har faktiskt haft sex på ett spännande ställe för att vara jag. I lördags hade jag varit ute och druckit med ett par tjejkompisar. Kom hem till min pojkvän och hoppade i princip på honom direkt (har ju berättat tidigare om att min kåthet ökar i takt med promillehalten i blodet..) Hur som helst var jag trött på att aldrig ha något att berätta om när det är tjejkväll och vi snackar sex, så jag bestämde mig för att ta saken i egna händer. Först ville jag ha sex utomhus men eftersom att det blev monsunregn tog vi oss till tvättstugan klockan tre på morgonen istället. Efter ett tag tyckte min pojkvän att jag blev för högljudd, och eftersom att vi bor i lägenhetshus och helst inte ville bli påkomna av granntanten tog vi oss upp till soffan istället. Vi fortsatte hur länge som helst. Det är lite av ett moment22 - min pojkvän kan ha sex hur länge som helst. Visst är det härligt för mig men ibland vill man ju känna att man får honom så jäkla kåt att han kommer på två sekunder.

PS. Visst suger det att vara sjuk? Man blir ju inte direkt sugen på sex när man snorar och hostar slem hela tiden.. DS.


/Lily

Kommentarer
Postat av: Erik

skön blogg :D

2010-05-24 @ 22:50:48
URL: http://erikthorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0