Morgonsex fail

Morgonsex har aldrig varit min grej, jag är alldeles för grinig och vill helst av allt bara vara i fred, titta på någon serie så jag vaknar till och äta lite frukost.  En gång när jag och mitt ex hade sex på morgonen så gick det ändå ganska bra, jag gillade det och blev mer och mer into it. Sedan mitt från ingenstans när jag red honom lyfte han bort mig och sa att han inte orkade mer med dryg röst och la sig och somnade om. Jag blev fly så förbannad och pratade inte med honom på en halv dag. Där föddes och dog mitt intresse för morgonsex.

/Lucy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Te är gott :D

SMuktron och vanilj te äger :D

2010-05-21 @ 10:40:36
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Tack tack :D



Allt bra med dig annars? :D

2010-05-21 @ 10:50:46
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0