One night stands

En gång i mitt liv har jag lyckats med ett sånt. Jag var dödskär i en kille i ungefär ett år, och när det hade svalnat var vi på samma uteställe en kväll. Jag var jättefull och ville äntligen få det överstökat, vi hade ju ändå nästan varit ett par men aldrig gått så långt. På något sätt kändes det som att vi borde fullborda det vi börjat med. Hur som helst följde jag med honom hem, planen var att jag skulle sova på soffan men ni kan ju tänka er hur det slutade. Jag har aldrig varit så obekväm i hela mitt liv som jag var morgonen efter. Dessutom var sexet det värsta jag varit med om. Det var som att ingen av oss visste vad vi skulle göra. Vaknade i en okänd säng, tittade upp och såg killen stå naken med en turkos liten kökshandduk som täckte hans privata delar och handen i en chipspåse. Kom inte ihåg allt som hade hänt, bara en jävlig ångest som stannade kvar i flera veckor. Det där med one night stands är definitivt inte min grej.

/ Lily

Kommentarer
Postat av: Hanna Linea Jönsson

Roligt att du vill vara med! ;)

2010-05-10 @ 07:24:30
URL: http://hannalineajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0