Porr

Jag vet att min pojkvän kollar på porr ibland när han har tråkigt eller när vi är ifrån varandra. För mig är det ingen big deal, vilket kanske är ganska konstigt med tanke på att mitt självförtroende inte direkt är på topp. Han verkar dock skämmas för det och lovar att han ska sluta, även om jag säger att det är lugnt. Det är ganska kul, jag retar honom för det och han blir lika röd i ansiktet varenda gång. Vad tycker ni om porr? Förbjuder ni era pojkvänner från att se på sånt? Jag själv har som sagt ingenting emot det, jag vet bara att jag aldrig skulle kunna titta för nöjes skull. Att se såna tjejers tighta kroppar guppa upp och ner utan daller är ju tillräckligt för att aldrig vilja visa sig naken igen. Ännu mindre ha sex.

/ Lily

Kommentarer
Postat av: maggan

jag tycker det är okej att killen kollar på porr. Man fattar ju själv att han inte gör det för att jag man inte är tillräcklig utan för att han gillare bara. Låt grabben leka av sig förfan !

2010-05-10 @ 20:29:32
URL: http://stepien.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har jättesvårt för tanken att han kollar på porr. ingen aning om varför

2010-05-10 @ 20:37:35
Postat av: Anonym

känns ju äckligt att han tycker bättre om porr än migf?

2010-05-12 @ 10:24:57
Postat av: Anonym

Min kille som jag varit tillsammans med länge nu kollar på porr ibland, såklart jag inte gillar detta, det är lugnt om jag är bortrest men inte om man är i närheten o råkar komma på han så blir han sur å säger åt mej o gå iväg, detta gillar jag inte! Då kan han ju ha sex me mej...

2010-05-13 @ 23:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0