Sexskämt

I badhuset:

Den lille killen fick följa med pappan till badhuset och bada bastu. Bredvid dem på bänken satt en man som pojken studerade noga.

- Vilka stora fötter farbror har, sa pojken.

- Ja, lille vän. Det beror på att jag vandrat mycket i mina dar.

- Farbror har väldigt stora händer också.

- Det är inte så konstigt. Jag har arbetat och slitit hårt ända sedan ungdomen. Då får man stora händer.

Pojken satt tyst en stund. Sedan utbrast han:

- Men kissat kan farbror inte ha gjort mycket


* * * * * * * * * *


Mannen och frun ligger i sängen, han börjar smeka sin hustru över ryggen varpå hon säger

- Inte ikväll jag skall till gynekologen imorgon.

Mannen vänder på sig och försöker sova, en liten stund senare är han dock tillbaks med sina försök och smekningar, hustrun utropar en aning förargat

- Älskling, jag sa ju att jag skall till gynekologen imorgon.

Mannen svarar direkt

- Javisst, men du skall väl inte till tandläkaren !!!


* * * * * * * * *


En kvinna har värkar...

...och skriker den vanliga skiten, "jag orkar inte mer! Ge mig bedövning! osv" sen vänder hon sig till sin kille och säger:
- Det här är ditt fel din jävel!
Killen svarar lugnt, om du minns så ville jag köra in den i röven på dig men du vägrade för att det "skulle göra så ont..."


 

* * * * * *


Den nakne mannen...

...stod och beundrade sig själv i spegeln, när han leende sade till sin fru:
- Det här älskling, är 100 kg ren dynamit!
Frun tittade frågande på sin självgode man och svarade:
- Ojdå, är det då inte farligt med så kort veke?


/Bambi


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe

Göteborgshumor

ler

2010-05-26 @ 16:47:04
Postat av: Jasmine

Haha, alla är underbart bra! xD

Kram

2010-05-27 @ 11:09:40
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0