Stalker

Nu tänkte jag berätta en liten historia om mitt ex. Vi hade ett väldigt kort förhållande.. om man ens kan kalla det så. Efter 2 veckor som vi träffats ville han ta en paus, kommer inte ihåg varför. Dagen efter han ville ha en paus ville han ha tillbaka mig och sa att han älskade mig och jag var det bästa som hänt honom.. jag kunde inte säga att jag älskade honom tillbaks men det acceptera han. En vecka senare gjorde han slut. Så vi slutade prata helt och jag var förbannad på honom men knappast heartbroken. Sen ca 3 veckor efter han gjort slut började han höra av sig igen och böna och be att jag skulle ta tillbaks honom.

Jag sa att han kunde dra åt alla möjliga ställen och ville inte ha nånting med honom att göra. Varje morgon när jag vaknade hade jag minst 6 sms från honom där han böna och bad. Men han slutade aldrig! I ett halvår höll han på.. kändes som han va värsta stalkern. Vi hade gemensamma kompisar så vi träffades på fester ibland och då började han gråta och fortsatte sitt bönande. Det var riktigt jobbigt eftersom han inte slutade. Men ett halvår senare fattade han väl att det bara va att ge upp. Grejen var att jag hade fått veta att han smsat med min kompis syster och raggat som fan på henne när vi va tsm.. OCH när han höll på med sitt bönande, även andra tjejer. Så han var inget att ha.

/Bambi

Kommentarer
Postat av: evabergsten.

svar: Var precis vad jag hade idag faktiskt, haha - tack för inspirationen, men jag hade faktiskt shorts över! :D

2010-05-19 @ 15:50:03
URL: http://evabergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0