- Är ni klara?

En gång hade jag sex med min killkompis i hans pappas lägenhet som var helt öppen, inga rum eller väggar typ. Och mitt i allt plingar det på dörren och nyckeln vrids om, jag som red honom just då flög av honom och slog foten i ett bord och kastade mig under täcket. Hans pappa kom in i lägenheten och frågade om vi var klara för att åka, vi skulle nämligen på familjemiddag hehe. Medans hans pappa stod i köket (fortfarande så han såg oss) så letade vi förbrilt efter våra kläder och fick på oss dem, haltande efter smällen åkte vi och träffade hans familjemedlemmar. Jag har nog aldrig skämts så mycket men min kompis tyckte det var jätteroligt och sa att hans pappa måste hört oss eftersom han plingade innan han kom in. Tyvärr var det inte enda gången jag skämt ut mig med den killen men det tar vi en annan gång.

/Bambi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0