AJ!

Stor penis är inte alltid så skönt. En kk som jag hade förut hade nästan för stor för det var lätt att det gjorde ont. Speciellt i doggyställning, han älskar den ställningen och blir ibland för upphetsad så han glömmer bort att han måste ta det lungt för annars kan det göra ont. En gång så körde han det hårdaste han kunde och jag fick så himla ont ända in i magen, jag var tvungen att kasta mig bort från honom och kura ihop mig i fosterställning för det gjorde så ont, var nära på att spy också. Hade ont i flera dagar efter det och var sur på honom för han aldrig fattar att ta det lungt, för egentligen vill jag inte ens köra doggy med han men gör det för att vara snäll. Det är ju jätteskönt sålänge han inte kör så jävla hårt och långt in. Så det där med att det är skönare med stor penis är bara överskattat. Lagom är bäst enligt mig.

/Bambi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0