Asshole

Senast som jag blev dumpad var av ett riktigt asshole. Själva dumpningen var så jävla feg och omogen. Hade kännt honom i 2 år och när vi träffades först var vi kk. Sen vänner. Det hela började när jag var utomlands i en månad och vi började prata på ett annat sätt som vi aldrig gjort förr. Vi saknade varann och han ville bjuda ut mig när jag kom hem. Från samma dag att jag kom hem praktiskt taget bodde jag hos honom, på hans intiativ. Han betedde sig som vi var tillsammans medans jag var lite avvaktande för jag är så rädd att bli sårad. Men han gav sin nyckel till mig så jag kunde komma när jag ville, han höll hand och gulligullade in public och allt kändes bra. Han sa att jag kunde ta dit min tandborste och låta den stå där.

Han insisterade att jag skulle med på en kryssning med han och hans kompisar så jag bokade med en kompis. Jag gjorde verkligen inga steg framåt medans han tog jättekliv. Så efter några veckor, allt var jättebra och jag sov över hos honom som vanligt. På morgonen pussade han mig hejdå när han skulle till jobbet. Eftersom jag jobbade natt sov jag ganska länge till och när jag vaknade hade jag fått ett sms av honom. Där stod det att han hade tänkt och kände att han ville vara singel men ville ha kvar mig som vän. Yeah right, jag fick panik och tog alla mina grejer och rusade gråtandes därifrån. Han dumpade mig på sms, EN dag innan vi skulle på kryssning tillsammans som var betald och klar. Fyfan asså. Jag åkte på kryssningen med min kompis men träffade dom hela tiden och han raggade som fan på en tjej rakt framför ögonen på mig. Och han tyckte det var fel av mig att vara arg och ledsen på honom. Han tyckte jag skulle förstå hans behov. Asshole helt enkelt.



Bild

/Bambi

Kommentarer
Postat av: Jasmine

En riktig skit, helt enkelt.

Hoppas att du träffar bra mycket bättre killar i fortsättningen.

Kram

2010-05-21 @ 14:37:30
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: evabergsten.

fan vilken idiot..

har själv blivit dumpad via sms, av en kille jag känt halva mitt liv.. :@

2010-05-22 @ 13:29:26
URL: http://evabergsten.blogg.se/
Postat av: Amanda

Men gud vilken idiot!

2010-05-26 @ 00:01:17
URL: http://saraamandalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0