Bröst

Idag köpte jag en ny klänning, tyckte den satt jättebra i affären men när jag provade den hemma och satt ned blev den så tight över brösten att mina tuttar hamnar vid hakan. Inte ok. Jag är en sån tjej som inte tycker om bröst speciellt mycket, men tyvärr har inte mina gener samma åsikt. Jag har alltså rätt stora tuttar och jag hatar det. Det kanske är som klyschan - man vill alltid ha det man inte har. Om jag hade små bröst skulle jag säkert vilja ha stora. Har ändå svårt att förstå mig på folk som opererar sig till onaturliga storlekar (ehrm, Kissie). Jag kan acceptera att alla har olika åsikter, och jag dömer ingen på grund av sillisar, men är det värkligen värt ryggproblem, att aldrig passa i normala storlekar och inte kunna gå någonstans utan att folk stirrar?

Vad är era åsikter om bröstförstoringar, eller bröst i allmänhet?

/ Lily


Kommentarer
Postat av: evabergsten.

Man borde vara nöjd med sig själv! :D

Alla är speciella på sitt sätt. ;)

2010-05-14 @ 00:25:46
URL: http://evabergsten.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Jag älskar mina bröst - precis som de är!

Kram

2010-05-17 @ 12:59:00
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0