Det fick bli min oskuldshistoria

Det är jättesvårt att komma igång och veta vad man ska skriva om, men när jag satt och tänkte på första gången och så vidare så kom jag ju inte helt chockerande in på oskuld. Därför tänker jag här med dela med mig av min lilla historia:

Jag var 14 år och hade en pojkvän som var lika gammal sen två veckor tillbaka. Vi hade redan pillat och pussats en hel del och jag var ganska trött på pillandet (eftersom det inte var skönt då han inte visste vad han gjorde) Hur som helst så låg vi i min säng och han gav mig två alternativ: antingen skulle han pilla lite till, eller gå och hämta en kondom i sin jacka och så skulle vi testa the real thing. Jag valde alternativ två, kondomen i jackan. Han hade stor penis så den kom knappt in. Sen gjorde det väldigt ont, men det varade inte så länge som tur var.

/Lucy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0