En sommarnatt

Jag tycker det är roligt och spännande att ha sex på konstiga/allmäna ställen,så tänkte dela med mig om mina topp 3 konstiga ställen.

1. På en äng en sommarnatt = det var ganska mysigt men man blev ganska smutsig och lite obekvämt var det.

2. En allmän tvättstuga = väldigt hårt och obekvämt men spännande.

3. I en bil = är det mest obekväma stället jag haft sex på, man fick inte riktigt plats å köra någon bra ställning och det blev svettigt och bara jobbigt, men samtidigt lite kul.

Har ni haft sex på någon spännande plats?

/Bambi

Kommentarer
Postat av: Josefine

hade sex på ett biljardbord en gång, det är det konstigaste jag varit med om. får experimentera lite mer!

2010-05-10 @ 21:43:41
Postat av: Roger

i en solariesäng på damavdelningen på badhuset i kristinehamn. jäklar vad det knakade o brakade...



på soldäck en varm natt på båten mellan göteborg och fredrikshavn. med åskådare.



blivit avrunkad på nattflyget mellan köpenhamn och seattle.

2010-05-11 @ 12:08:21
Postat av: Bambi

haha jävlar vilka roliga ställen Roger :)

2010-05-11 @ 14:13:12
URL: http://intima.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Har haft sex i en trappa. Försök aldrig köra något som liknar missionären i en trappa!

2010-05-11 @ 15:23:18
Postat av: Nathalie

I en biosalong, på ett berg, i vattnet ;)

2010-05-14 @ 16:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0