Failsex

Mitt största misstag var att jag gick hem med en kille från krogen bara för att jag hade blivit dissad. Jag var så otroligt full och ledsen så trodde att lite oskyldigt sex skulle hjälpa. Men ack, det var långt ifrån sant. Sexet var så himla dåligt, det gjorde mer ont än var skönt. Och han kunde inte få upp sin penis helt. Efter många försök att rädda sexet från hans sida så jag till sist ifrån och la mig och sov. Nästa morgon ville han testa igen men jag vägrade. Då sa han att det var uppenbart att jag ångrade mig. Då frågade jag bara om skjuts hem.

/Lucy

Kommentarer
Postat av: Sanna

varför blev du dumpad? Är du säker på att du blev det? Hur ser din drömkille ut? Vad har din drömpartner för egenskaper? Var skulle du helst vilja kyssa din drömpartner? På en strand kanske?



Kan du inte svara på mina frågor det vore så kul!



Jag ska berätta en hemlis jag är kär i kille, men han är svår. Hur skulle du göra för att få honom? Några tips? Jag läser sista året på gymnasiet och det vore min dröm att bada med honom i sommar, äta glass och mysa på en filt! Hjälp mig, du verkar ha så många bra tips. Mitt största problem är att jag blir ledsen lätt och då blir jag arg och elak. Jag blir det när jag blir sårad... Fast egentligen vill jag ha honom för han är den finaste jag vet. Men å andra sidan har han varit rätt taskig förr så jag vet inte hur jag ska kunna lite på honom. Men han är den jag helst vill ha sex med och pussa på. Sen känns det som han känner mig fast han beter sig konstigt. Jag skulle inte vilja att han försvann, men det är jobbigt att inte ses också.. Så jobbigt att jag blir och ledsen faktiskt. Han ser fin ut, sen verkar han ha mycket känlor. Men när jag är arg är jag rätt elak mot honom för han har varit elak mot mig. Ibland har jag svårt att förlåta det...

vad tror du? vad ska jag göra. Jag skulle behöva en varm kram och puss nu. Jag tänker på honom hela tiden och saknar honom, det gör jag. Det är bara så svårt att lita på någon som inte är här...



Kram

Sanna

2010-05-27 @ 11:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0