Förspel

När jag och min pojkvän ska ha sex är det så jävla tråkigt. Känna lite här och där, kyssas och pilla. Jag blir inte speciellt tänd av det längre för att det har blivit så slentrian. Men hur fan kommer man på andra sätt att göra varann kåta? Jag är en sån tjej som inte tycker om sex utan förspel över huvud taget.. Dessutom är jag inte en sån tjej bossar runt min pojkvän med piska i sexiga underkläder heller. Har alldeles för töntig humor för det, det skulle bara sluta med skratt, och det är ju inte så jäkla sexigt.

/Lily

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: ja visst är de!

kul att man inte är ensam om det! jag är nästan besatt! haha

2010-05-20 @ 16:52:52
URL: http://durrr.blogg.se/
Postat av: emma

jag måste först säga att jag älskar initiativet till denna blogg! läser den hela tiden fast jag läst inläggen både 2 och 3 gånger förut.



jag måste också passa på att fråga er något som jag har tänkt på väldigt länge. när jag har sex med olika killar kan jag inte koncentrera mig ordentligt eftersom jag bara tänker på deras tysthet. till en början är det ju mycket kyssar och likande men sen smackar man ju på och blir så kåt att man stönar för kung och fosterland, ungefär. men varför är killar så jäkla tysta, fast de är kåta som djur? inget stön här inte..

2010-05-20 @ 17:22:44
Postat av: Bambi

va kul att du tycker om våran blogg! jätteroligt.



Tänkte ge min egna erfarenhet om det, de flesta killar jag varit med har faktiskt stönat mer än mig. eller så typ säger dem , oh fuck, omg. typ så haha så dem iaf visar hur kåta dem är. Men jag håller med att det är jobbigt när dom är helt tysta och jag vet inte varför det är så. Men om killen skulle vara helt tyst brukar jag klösa lite på ryggen på han haha det brukar hjälpa!



/Bambi

2010-05-20 @ 18:46:38
URL: http://intima.webblogg.se/
Postat av: Lucy

Till Emma: Jag håller med Bambi, sen har jag fått uppfattningen om att vissa killar tycker det är omanligt att stöna, så därför kanske dom håller sånt inne för att de skulle skämmas om de lät.

2010-05-20 @ 18:58:00
URL: http://intima.webblogg.se/
Postat av: Lovisa

Hej. Tänkte tipsa "Lily" om förspelet. Vi brukar använda oss av vissa sorters typ... ja, "Rollspel" kanske man kan kalla det. Jag har t.ex. en skoluniform som åker på ibland. Det behöver inte vara alltför mycket roller under hela akten, men just i förspelet kan det vara roligt och ett bra sätt att komma igång. Just "busig skolflicka" fungerar varje gång, och är en bra roll eftersom jag oxå inte alltid tycker det är så lätt att vara den dominerande partern.

2010-05-20 @ 21:31:52
Postat av: Lily

Lovisa: Tack för tipset! Ska ta mig i kragen och testa det någon gång, ibland krävs det ju lite mer för att hetta upp saker och ting.

2010-05-20 @ 21:34:13
Postat av: Mjauu

Kaptenstjejen är ju annars ett alternativ... ;)

2010-05-22 @ 10:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0