Första tungkyssen

Tänkte berätta en ganska rolig historia om mitt första riktiga hångel.  Det var en sommar och jag hade pratat med en kille från en annan stad genom internet ganska länge och vi var typ kära i varandra. Så vi bestämde att vi skulle träffas på Liseberg med våra kompisar. Så jag åkte dit och höll på och spy av nervositet och när vi äntligen träffade varandra så föll alla mina känslor för han var inte alls som jag tänkt mig. Han sa inte ett ord till mig så jag hängde med hans kompisar istället. Och bland dom fanns det en snygging som jag la märke till. Så det slutade med att han och jag började hångla mitt på liseberg. Resten av kvällen gick åt att hångla så mycket som det bara gick haha. Jag kände mig verkligen som en nybörjade och visste inte alls vad jag höll på med men vi körde på ändå.

/Bambi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0