Hämnden är ljuv

Jag har haft några få korta relationer och med en kille var jag rädd att jag var gravid, hade glömt mina p-piller och han vägrade ha sex med kondom. När man är kåt kan man bli ganska dum och det var en sån gång. Till att börja med så sa jag att han inte fick komma i mig, vilket han gjorde, sen ville han inte följa med till ungdomsmottagningen så jag kunde få dagen efter piller. Efter någon vecka gjorde vi slut och jag gick i 3 veckor och var jätteorolig att jag var gravid.

Gick tillbaka till ungdomsmottagningen för att kolla om det var så men som tur var hade jag inte blivit gravid. Men mitt ex hade inte ens tänkt på saken och jag fick lust att hämnas. Vi smsade och jag sa att jag var gravid och att jag skulle behålla det. Han fick panik och spydde till och med ! haha. Han började prata om att vi skulle flytta ihop och att jag förstör hans liv om jag behöll det. Sen efter ett tag så sa jag, "nej jag är inte gravid men nu vet du hur jag känt i 3 veckor". Jag trodde han skulle bli rasande arg men han blev bara lättad och sa förlåt så han fick sig en läxa. Jag vet att det är väldigt dumt att luras så men han förtjänade det. Men det var några år sen och skulle aldrig göra så idag, hur arg jag än är.

bild

/Bambi

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du vill vara med!

hittar du på idag då? :)

2010-05-10 @ 17:59:20
URL: http://nannyclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0