Hey boy, come here

Jag skulle så gärna vilja dyka upp i killens dörr i endast min jacka och underkläder, högklackade skor och gå kaxigt förbi honom och in till sovrummet, vinka till mig honom med mitt finger och kyssa honom. Putta ner honom i sängen och sakta börja knäppa upp jackan för att avslöja vad som finns under. Låta honom ta en god titt för att sedan sätta mig gränsle över honom och kyssa honom.. och ja förhoppningsvis få hett sex. Har dock aldrig haft en kille som jag vågat göra så för, men om jag skulle börja dejta någon nu då ska jag absolut prova på det!

/Bambi

Kommentarer
Postat av: Sabina

Känner igen det där :) Den tanken har dykt upp några ggr :D



Jättefin blogg tjejjer! Kram

2010-05-17 @ 13:07:53
URL: http://essbaby.blogg.se/
Postat av: roger

ahh... det där väcker minnen. för ett par år sen dejtade jag en tjej som är det sexigaste jag träffat på. hon gjorde precis som du beskriver det. jag öppnade min dörr och därutanför står hon i en lång vit päls. hon bara ler mot mig, går tyst förbi mig, droppar pälsen i trappan upp mot sovrummet och har bara de mest sexiga underkläder och klackar på sig när hon går vidare mot sängen... törs jag säga att jag nog aldrig haft ett sånt stånd som då...?!

2010-05-18 @ 13:05:15
Postat av: Bambi

fan va najs roger !:)

2010-05-18 @ 22:27:04
URL: http://intima.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0