Husvakt

Att prata om sex är det bästa jag vet så det ska bli så jävla kul med den här bloggen! Tänkte när vi ändå är inne på ämnet att jag tar min oskuldshistoria på samma gång.

Jag var 16 år och hade aldrig haft en pojkvän så jag kände att det var dags att bli av med den eviga oskulden. Så när jag fick ett uppdrag om att vara husvakt tog jag tillfället i akt. Det fanns en kille som jag ofta pratade med om att vi ville ha sex med varandra så jag bjöd dit honom på kvällen, vi kollade lite på film och drack lite cider. Det var väldigt stelt och läskigt och när vi väl började så gjorde det sjukt ont. Det varade inte länge och efter det kunde jag knappt gå. Vi hade inga känslor för varandra alls men vi var attraherade av varandra. Jag ångrar absolut inte min första gång för det var ju bara början till det underbara ämnet, sex.

/Bambi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0