Ibland händer det

Ibland händer det att man träffar någon som gör ett avtryck hos en, det går inte att förklara varför det bara blir så. Det har hänt mig en gång, det räckte med att ha träffat honom för första gången och efter 10 min så visste jag att han var speciell. Jag föll pladask och blev helt hopplöst kär, av flera olika anledningar så var vi on och off och våran relation till varandra var ganska turbulent. Men jag har alltid kännt att vi hör ihop, att om vi inte kan vara med varandra nu så kommer vi alltid hitta tillbaks till varandra när vi är redo. Och han kände så med, men tillslut blev vi bästa kompisar och det har också varit lite upp och ner och det tog så fruktansvärt lång tid för mig att helt komma över honom, men en liten del av mig känner fortfarande att vi kommer föras samman när tiden är redo typ.

Kanske låter jättetöntigt men som sagt vissa gör ett avtryck som är där för att stanna. Vi är vänner än idag och det ska bli spännande och se vart framtiden för oss. Måste göra klart också om att jag inte går och längtar efter honom så utan trivs jättebra att bara ha honom som vän och jag vet inte om jag skulle kunna gå tillbaka att bli kär i honom eftersom jag blev så heartbroken sist. Men ändå har jag den där känslan om att vi är menade för varandra på något konstigt sätt. Jag har varit kär förut men aldrig känt så för någon.


bild
/ Bambi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0