Jävla myrbon

Jag och min pojkvän har förvånandsvärt nog varit tillsammans ett bra tag nu. Jag använder ordvalet förvånandsvärt nog på grund av att våran första dejt (är det töntigt att säga dejt?) var en total katastrof. För det första vågade jag inte erkänna att jag rökte och eftersom att dejten pågick i flera timmar blev jag fruktansvärt irriterad. För det andra ville han vara gullig med lite picnic-feeling på en gräsmatta, varpå jag satte mig rakt i ett jäkla myrbo. Jag märkte det inte till en början, vi satt där och smålog mot varandra i ungefär tio minuter innan jag kände att något kliade. När jag tittade ned på mina kläder upptäckte jag att jag var helt täckt av småmyror.

Lyckligtvis var det i alla fall inte de som kissar och bränns - men jag har en sån fobi för insekter så jag hoppade runt och skrek och nästan grät innan jag lugnande ner mig sisådär tjugo minuter senare. Nu i efterhand är det ju en rätt rolig historia, haha. Har ni några pinsamma dejthistorier?



/ Lily

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar hur ni skrivefr

2010-05-12 @ 10:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0