Klistrigt och kladdigt

Sperma har jag märkt är väldigt kladdigt och svårt att få bort! Jag hade aldrig blivit sprutat förut utan bara i eller att dom kom någon annanstans men en gång ville killen spruta mig mellan brösten och det gick jag med på. Men det ångrade jag när jag fick erfara hur svårt det var att få bort från kroppen! Och det var inte lite sperma heller, det var så mycket så det rann ner för hela kroppen (satt upp då jag sugit av honom) och ner på låren. Så fattade på en gång att jag inte bara kunde torka av med papper så ställde mig i duschen och blev chockad över hur mycket sperma det var! Aldrig vart med om liknande. I alla fall så började jag duscha och skrubba men det var som klister och ville inte försvinna. Det tog ett bra tag att få bort allting och jag var jätterädd att jag missat nånting eftersom jag skulle åka hem direkt till min familj och jag hade ju fan vart täckt med sperma från halsen och ner! Så hädanefter får dom komma någon annanstans förutom mig haha.

/Bambi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0