Komplicerat

Innan jag träffade min pojkvän brukade jag träffa en kille rätt ofta som jag faktiskt tyckte om men inte ville ha något seriöst med. I början dejtade vi som vanligt, träffades och såg på film och åt mat, men efter ett tag tog både han och jag avstånd. Till sist blev det mer att vi ringde varann när vi var onyktra och ville ses. Från mitt håll betydde de här samtalen att jag ville ha ett nice fylleligg. Inte från hans. Gång på gång försökte jag förföra honom men han ville inte gå hela vägen för att han inte ville utnyttja mig. Har nog aldrig varit med om något mer frustrerande! Jag ville ju bara ha sex, no strings attached liksom. Men han ville väl antagligen mer. Är inte det lite konstigt? Att tjejen praktiskt taget får be om sex? Ibland trodde jag att han helt enkelt inte tände på mig men så var inte fallet. Han hade tydligen nyligen blivit väldigt sårad och klarade inte av ett intimt förhållande. Vi kunde gå hur långt som helst, bara inte hela vägen. Efter ett par månaders av och på tog det slut och under den tiden hade vi bara sex en gång. Vad fan? Om inte det sänker ens självförtroende så vet jag inte vad som gör det.

/Lily

Kommentarer
Postat av: Patrik

sv; ja verkligen!



haft en bra dag? =)

2010-05-20 @ 22:39:45
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0