Läraren

Många har ibland en liten crush på en lärare och tycker dom är helt fantastiska men deras tankar förblir oftast en dröm. För mig gick den drömmen i uppfyllelse när vi firade att en kurs var avklarad, det var en kväll med väldigt mycket alkohol och dans inblandat. Rätt var det var så var vi hemma hos honom och hade sex, jag kommer tyvärr inte ihåg så mycket men de flashbacks jag har så var sexet inte så bra. Som tur var så behövde jag aldrig träffa honom igen så min ångest gick över rätt fort. Det var ändå kul att uppleva en sån fantasi att ha sex med sin lärare men jag kommer nog inte göra om det, i alla fall inte om jag måste träffa honom efter det.

/Bambi

Kommentarer
Postat av: My

fin blogg!

2010-05-09 @ 16:12:58
Postat av: ebba green

oj, gud vad pinsamt ändå? ;P

2010-05-09 @ 16:38:29
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0