MiniRabbit

Den här lilla godsaken fick jag när jag fyllde 18 år av mina kära vänner. Vi var ute på krogen och firade och jag öppnade presenten där, full som jag var skrek jag ut "behöver jag glidmedel?!!??" och svaret på den frågan är ju nej! haha. Det är en liten vibrator som ser ut som en kanin och jag tycker den är väldigt skön men personligen så gillar jag inte att onanera så mycket. Men den här gör det roligare och skönare. Den har olika styrkor på vibrationen och hörs knappt så man behöver inte vara orolig att någon ska höra.

/Bambi

Kommentarer
Postat av: M

Vad kul att du/ni vill vara med .D

Allt bra?

2010-05-09 @ 17:15:18
URL: http://conler.se
Postat av: Sara

Svar:

Ja dom är bra!

har du hört "Hot Mess" ?:)

2010-05-09 @ 18:53:53
URL: http://rizzy.blogg.se/
Postat av: Anonym

*Svar:'

Hihi, det är en jätte bra låt med Cobra Starship :)

2010-05-09 @ 20:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0