Moodkillers

Tänkte ge er en liten lista över de tre mest avtändade sakerna en kille gjort med mig under samlag.

1. Prutten:
Jag sög av en kille och han pruttade jättehögt och det stank som in i helvete. Not my cup of tea så om jag hade haft en penis hade den slaknat fort.

2. Musiken:
Jag och en kille var fullt inne i förspelet när han kom på att vi borde ha lite musik. Han satte på "candy shop" med 50 cent. Jag kan inte förklara med ord hur löjligt det kändes att faktiskt suga av honom till textraden "i'll let you lick a lolipop".

3. Tungan:
Jag hade följt med en kille hem från krogen och det började hetta till. Enda problemet var att när han kysste mig så tröck han in tungan så långt han kunde i min mun så jag knappt fick någon luft, sedan vispade han omkring där inne så att jag blev kladdig runt hela munnen. Jag blev avtänd på en gång så under samlaget låg jag och tänkte på annat. typ som hur mycket jag ville hem.

/lucy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0