Penisfobi

Ska berätta en ganska pinsam sak, jag har haft penisfobi jävligt länge och det var inte så länge sen jag blev av med den! Och det betyder att jag inte vågat kolla, röra eller allra minst suga! Jag vet inte varför jag hade så och det var jättejobbigt eftersom jag inte vågade göra nånting sånt och det brukar ju de flesta killar vilja. Men för inte så länge sen så hade jag en kk och jag bestämde mig för att nu jävlar ska jag övervinna den här dumma fobin. Han satt och peppa mig och jag satt och peppa mig och tillslut så började jag suga av honom. Det var inte alls läskigt eller obehagligt som jag trott och jag var överlycklig att min fobi var borta! Nu tycker jag att det är kul att göra allt det där och brukar sitta och studera hur den ser ut och känns haha.

 


/Bambi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0