Rabbit pearl


Den här sexleksaken har jag alltid velat testat. Det har bara aldrig blivit av att jag köpt den. Dels för att jag alltid är fattig och dels för att jag är ärligt talat lite feg. Nästa gång jag har pengar kanske jag satsa för jag tror nog att den kan "take me where i need to go" så att säga.

En liten beskrivning av rabbiten från lustjakt.se:
"Rabbit Pearl är tillverkad av jelly, vilket medför en mjuk och härlig känsla vid användning. Rabbiten ger ett lite trubbigt intryck, ett ganska mysigt utseende. På klitorisstimulatorn utgörs toppen av två vibrerande öron för maximal tillfredställelse. Det roterande skaftet med dess roterande kulor fungerar på ett sätt som uppenbarligen har blivit mycket uppskattat. Den lilla klitorisstimulatorn tillgodoser klitoris behov av lite extra stimulans för att uppnå maximal njutning. Den separata kontrollen gör att du med lätthet manövrerar staven, även under de mest krävande förhållanden. Den manövreras med en hand, en knapp för klitorisvibratorn och en för rotationsriktningen."

Är det någon utav er läsare som testat den? Isåfall berätta gärna vad ni tycker.

/lucy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har en sådan och jag tycker den är helt okej

2010-05-13 @ 23:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0