Rakad penis eller inte? Det är frågan!

I mina yngre dagar så tyckte jag att hår var hur osexigt som helst, det skulle inte vara nåt hår på varken snoppen eller på magen/bröstet. Sen växte jag upp och insåg hur manligt och sexigt hår kan vara så länge det inte går över gränsen. Utan könshår ser penisen så ensam ut och skulle lika gärna kunna sitta på en 14-åring. (och som jag sagt förut, yngre killar är inte min cup of tea) Så jag tycker alltså inte om rakat, men det får heller inte vara hur mycket hår som helst heller så man måste leta reda på penisen, eller att man inte kan suga av den utan att få massa hår i munnen, där går gränsen liksom.

/Lucy

Kommentarer
Postat av: Bambi

haha hatar hår på kroppen fortfarandee

2010-05-24 @ 00:15:58
Postat av: Mjauu

Haha! ;) Så länge det inte är en hårgräsmatta på ryggen eller någon annanstans så. Någon måtta får det lov att vara på killarnas behåring. Hehe

2010-05-24 @ 07:56:52
Postat av: Roger

Jag håller med! Jag vill inte ha hår i maten, så jag föredrar en rakad eller välansad tjej. och därför så har också jag en rakad kuk och kortklippt runt om. Gräsmattan på ryggen gillar inte min tjej så den är vaxad, men manligheten på bröstet den vill jag ha kvar ;-)

2010-05-24 @ 11:01:59
Postat av: Manlighetens drömmar

Öh, vilka underliga kommentarer (?)! :D

2010-05-24 @ 15:20:19
URL: http://manlighetensdrommar.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Ska jag vara ärlig så gillar jag inte hår under armarna på mig själv, gillar inte hår på mina ben heller. Jag gillar inte heller massa hår vid mitt könsorganet heller. Så kan det vara, gräsmattor på ryggen är slött hos män tycker jag.

Nu ska jag drömma om en fransman.

2010-05-24 @ 17:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0