Sexskador

Den mest vanliga åkomman vid sex (bortsett från könssjukdomar då) är antagligen träningssvärk. Jag har dock ett lite ovanligare symptom. Vid de flesta tillfällen jag och min pojkvän har sex får jag rugburns, ni vet såna där jobbiga brännsår som man fick när man ramlade på gympasalsgolven som liten. De dyker upp överallt. På knäna, ryggen och till och med på mina fötter. Har ärr på ryggraden efter ett riktigt jobbigt sår som jag fick när jag och min pojkvän hade sex på golvet i ett försök till att vara tysta. Det här leder ju till att det gör så jäkla ont långt efteråt så att man inte ens kan ha sex om det inte är i väldigt trista positioner. Är jag ensam om sexrugburns? Vad brukar ni få för sexskador?

/ Lily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0