Sexställen

Alla andra tjejer har dragit sexställen så kände att det var min tur! Jag är väl lite mer pryd än andra men nu får ni läsa!
1. På ett biljardbord. Folk var på övervåningen och jag och min pojkvän blev kåta så vi bestämde oss för att gå ner till ned nedervåningen och ha sex. Varför inte skippa soffan och ta det på ett mer vilt ställe? Biljardbordet blev det.
2. På ett dagis. Jag och min pojkvän hade vår andra dejt (lite slampigt kanske, jag vet). Vi satt på en bänk vid ett dagis och kunde inte hålla oss. Vi gick in i en "lektunnel" och fullbordade allting. Väldigt hemskt för dagisbarnen, jag vet. Döm mig inte. Dagiset var stängt..
3. En efterfest medan folk gick in och ut i rummet. PINSAMT.
/Lily

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: jodå, det är bra med mig me:D

2010-05-21 @ 14:54:10
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0