Snygg replik

För ungefär ett år sedan när jag var ute på krogen kom en kille fram till mig. Han var väldigt full, antagligen drogpåverkad och luktade inte gott. Man kunde liksom känna att han redan hade tagit en eller två vändor in i busken den kvällen. Hur som helst gick det till ungefär såhär:
"Du är söt. Vill du hångla?"
"Nej. Du luktar spya".
Helg efter helg har samma kille kommit upp till mig och försökt med ett x-antal raggrepliker. Det roliga är att han aldrig kommer ihåg mig och antagligen inte över huvud taget kommer ihåg sakerna han sagt. Undrar hur han skulle reagera om jag träffade honom nykter och berättade allting. Ibland undrar man ju vad fan det är för fel på folk.

/Lily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0