Spilld drink

Funderade lite över hur jag brukar ragga eller hur jag lyckas träffa nya killar. Kom då på en gång när jag var ute på krogen med mina vänner och såg en kille jag sett jättemånga gånger men aldrig pratat med, visste inte ens vad han heter. Och jag bestämde mig för IDAG ska jag minsann lyckas ragga på honom. Han satt vid baren med sina vänner och jag satte mig bredvid och beställde en shot. Redan när jag satte mig där började vi prata lite smått med varandra men sen började han röja lite till musiken och spillde sin drink på mig. Det var en riktig isbrytare kan jag säga! Så vi satt och småflörta med varandra när mina vänner tyckte det var dags att dra vidare så kom tyvärr inte längre än så. Och jag vet fortafarande inte vad han heter!

/Bambi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0