The guy

Tänkte bara berätta lite om killen jag träffar nu att det inte är ett ex till mig. Vi har kännt till varandra i flera år för vi umgås i samma umgängeskrets men vi har aldrig riktigt lärt känna varandra. Varför vet jag inte, men för 2 år sen på midsommar så var jag helt förkrossad över en kille och grät som fan och då försökte han trösta mig och pussade mig på munnen. Kommer ihåg hur chockad jag blev men väldigt glad. Vi pratade igår om hur fan vi kan ha missat varandra så egentligen och så kom det fram att han har gillat mig hela tiden. Jag har alltid tyckt att han är snygg och så jävla rolig men trodde inte att han kunde vara intresserad av mig. Så blind man kan vara.. vet inte riktigt vad som hände nu men det bara small till och vi öppnade upp våra ögon för varandra haha. Han är verkligen den gulligaste och kärleksfulla killen jag någonsin träffat så jag går på moln för tillfället.

/Bambi

Kommentarer
Postat av: :)

jag tycker det är riktigt nice att du har en ny lover/pojkvän som inte är ditt ex eller någon annan flamma. ;)



Jag säger kör! Det finns inget solsken och man pratar inte latin vid incheckningen på flygplatsen.. ;) Det är bara underbart att träffa någon ny för dig tror jag. Släppa allt gammalt! Tror du inte att dina vänner tycker samma sak? Kanske det är en lättnadens suck nu för alla.. ;)Äntligen har bambi fin kärlek på gång som inte är online eller destruktiv där ingen kommer till skada. Blir ju lätt så annars!



Skål för friheten ändå! Skål för sommaren! Det kommer bli en grym sommar! Sex utomhus i gräset måste ni ha! Springa barfota och bada näck!!!!

2010-05-29 @ 22:02:44
Postat av: Jasmine

Jag är glad för er skull. :)

Kram

2010-05-30 @ 12:01:57
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0