Think before you do

Det är sjukt hur en vänskap kan förstöras av att man blir tillsammans. Jag hade en bästa kompis som jag berätta allt för, utan han kändes allt svårt och han lös verkligen upp min dag. Efter 2 års vänskap fick vi för oss att vi ville mer. Att vi var kära i varandra och det var ju klart att vi skulle köra på det när vi redan älskade varandra. 1 månad höll det.. och allt rasade. Våran vänskap var som bortblåst och vi kände inte varandra längre. Då frågar man sig om det verkligen var värt det? Och nej det var det inte. Om jag hade kunnat gå bak i tiden hade jag aldrig inlett något med honom innan jag tänkt efter ordentligt. Jag kommer ihåg att jag inte hade en tanke på att någonting kunde gå snett och allt kunde förstöras. Återigen var man ung och dum. Men även i dagens läge är det ju svårt att neka kärlek även fast det kanske är det bästa men jag skulle absolut tänka länge innan jag skulle göra liknande sak igen.

/Bambi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0