Top 3 bästa sexställningarna

1 Min absoluta favorit som jag inte vet vad den heter, men jag ligger på mage och killen tätt intill min rygg. Man kan börja i doggy och så sjunker man ner så man ligger helt på mage. Jag älskar när man har närkontakt med varandra när man har sex. I den här ställningen kan jag komma ganska lätt så stort plus till den!

2 . (Har inte så stor koll på namnen men.) Jag ligger på rygg och har mina ben över hans axlar, det gör så han kan komma in längre och det är jävligt najs. Kan komma i den här ställningen också. Det behöver inte vara så komplicerat för att vara skönt.

3 Rida, det är najs att ha kontrollen.

Hittade en sida med massor med sexställningar! Många ser väldigt avancerade men roliga ut haha. Kolla Här.

/Bambi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0