Top 3 sätten att träffa någon ny

Kör en till top 3 för jag började tänka hur fan man träffar nya killar. Det är ganska roligt faktiskt, so here it goes.

1 Konstigaste sättet jag träffat en kille var när jag skulle pierca bröstvårtan. Gick dit, ser att det är en skitsnygg kille som är piercare men tänker inte så mycket mer på det utan mer på smärtan jag snart skulle få haha. Vi pratar medans mitt bröst är framme och han mäter min bröstvårta och jag kunde inte känna mig mer obekväm. När han har nålen i mitt bröst börjar han fråga vad jag ska hitta på ikväll och jag säger att jag bara ska hem och sova för jag hade haft en lång dag på jobbet. Då frågar han om vi inte ska ut och ta en öl, han skulle ut med sin kompis och jag fick ta med min kompis som var med mig dit. Så jag sa att det kan vi ju göra. Vi hade skitkul och efter det började vi träffas lite casual. Natten till min födelsedag var vi ute själva och när klockan slog tolv sa han grattis och kysste mig. Det hade man aldrig trott när man gick och skulle bli piercad haha.

2 Jag var på en spelning med typ amatör band. Såg en skitsnygg kille som spelade gitarr i ett bra band. Åkte hem och gick in på en sida jag var medlem på och på något sett kom jag in på hans sida! Jag skrev en kommentar att jag varit på spelningen och att jag sett honom. Vi började prata och det var början på min första största kärlek och min största brokenheart.

3 Det kan vara ganska bra att ha en storebrorsa som har massa snygga kompisar. Träffade en kille genom min brorsa men min bror vet fortfarande ingenting haha. Och det var killen som jag förlorade oskulden till.

/Bambi

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja själv mötte jag min sambo på en födelsedagsfest (eller ska man kanske säga fika/middag??) förra året. Det sa klick direkt. Men det tog oss tre månader innan vi tog steget att bli ett par. Man ska inte ha för bråttom i livet, som sagt. (^_^)



SV: tack så jättemycket för komplimangen! Alltid roligt då man får respons ifrån läsare!

2010-05-20 @ 15:09:46
URL: http://akazora.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Intressanta möten. Man träffas helt enkelt, när man minst anar det. :P

Kram

2010-05-20 @ 21:10:45
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0