Trött tjej?

Igår såg jag fram emot att ha sex med min kille, det var första gången vi var ensamma på ett tag och jag var riktigt sugen. Vi låg och gosade lite och helt plötsligt.. Vaknade jag. Hade alltså somnat innan vi kommit igång. Hur jäkla sur blir man inte då? Det brukar alltid hända när jag är full också. Vet inte om det är något bara jag och mina tjejkompisar har gemensamt, men det känns som att vi tjejer blir lite extra sugna på fyllan (dessutom är mitt fyllesex oftast bättre än nyktert sex). Har tyvärr inte fått uppleva det på ett tag nu, för oftast har jag planerat hett sex men vaknar morgonen efter, fullt påklädd och upptäcker att det visst inte blev så hett igår ändå. Väldigt frustrerande. Kanske får börja med något så revolutionerande som dagsex.

/ Lily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0