Underkläder

Underkläder är så mycket mer än att bara visa för sin partner. Det gör så man känner sig sexig och fräsh. Jag har alltid snygga underkläder på mig för jag känner mig så mycket bättre då. Det spelar ingen roll om ingen annan ser dom för jag vet vad jag har på mig, det ökar mitt självfötroende och blir piggare på något sätt. Mitt favoritplagg är just underkläder och shoppar det mycket hellre än kläder.

Korsetter är så jävla sexiga och formar kroppen som man vill ha den också.
Hittade en bra underklädes sida Här där även bilden är tagen från.



/Bambi

Kommentarer
Postat av: issa

Hej

Gillar du underkläder från evas underkläder?

Det gör i alla fall jag och den där bilden är grymt snygg!

Just nu har jag dessutom en tävling på min blogg, i sammarbete med ingen mindre än evas underkläder! Vinsten är ett av 6 set, man får själv välja vilket man vill vinna. Kanske något för dej? Titta in om du vill =)

Här är länken



http://stuumpan.blogg.se/2010/may/vinn-otroligt-sexiga-underklader.html



Kramar // Stuumpan

2010-05-17 @ 21:13:07
URL: http://stuumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0