Upptagna killar

För några år sedan så hade jag en konstigt stark dragningskraft till upptagna killar och de mot mig. Och eftersom jag inte kände deras flickvänner så brydde jag mig inte om de var otrogna för det var ju killarna som gjorde fel, inte jag. Jag har strulat med många som är upptagna, en blev jag helt förälskad i och förkrossad när han lämnade mig för att vara med sin tjej. En kille resulterade i att jag blev hatad av en stor grupp för de såg mig som tjejen som snodde allas killar. Men jag kände mig oemotståndlig och kände att jag hade någon slags makt över killarna. Som tur är har jag mognat och håller inte på så längre och skulle inte klara av att göra så. Jag har kommit på att jag var väldigt självisk som tänkte som jag gjorde. Men OM det skulle hända idag så skulle jag känna mig dum efteråt och antagligen ångra mig men det är ändå killens ansvar, eller vad tycker ni?

/bambi


Kommentarer
Postat av: Blixteeeen!

Om det var en kompis skulle jag aldrig göra det, no way! Men om det är någon random så kanske man inte har vetat om att den var upptagen om killen inte hade sagt ngt, då är det ju inte så mycket att göra :)

2010-05-09 @ 22:57:37
URL: http://bflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0