Vad tycker ni om paradise hotel?

Haha jag älskar den serien. Det är så kul när dom gör bort sig i tv eller att det blir nåt drama. Vet inte varför det är så kul egentligen men kanske för man får se hur andra människor beter sig. Speciellt när dom går runt och har sex med typ alla. Själv skulle jag aldrig kunna vara med i det programmet för så skulle jag väl skämma ut mig totalt haha. Men tycker dom som är med är jävligt modiga. Men vissa är ju bara helt dumma i huvudet enligt min åsikt. Sen vet man ju aldrig vad som är fejkat och vad som är äkta på tv. Dom kan ju lika gärna regissera ihop vissa saker, men jag tycker i alla fall att den serien är väldigt underhållande!


Bild
/Bambi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0